Externí produkt ve WooCommerce

Představuji si, že když externí produkty ve WooCommerce objevili affiláci, museli se jim rozsvítit oči jako žárovky.

Protože externí produkt je přesně to co potřebují. Má strukturu a vzhled normálního produktu, ale nejde přidat do košíku, protože místo tlačítka, pro přidání, je odkaz, jenž se jako tlačítko tváří.

Na první pohled se změní v produktu jen málo, máte možnost zadat cenu, nebo naplánovat slevu.

Co se ale liší, jsou políčka pro URL produktu a Text tlačítka.

Jak je z názvu zřejmé, první je odkaz, na které bude tlačítko vést, to druhé je text tlačítka.

Kromě toho, je ještě změna u skladu, kde nyní nemáte možnost spravovat sklad, pouze zadat SKU.

Pak již jen stačí do url přidat affil parametry a máte parádní affiliate katalog.

Příště se již podíváme na produkt s variantami.

Čtěte  Fitrování objednávek ve Woocommerce dle časového období

About The Author

Zajímá mne Wordpress, responsivní šablony a zkrátka vše kolem tohoto skvělého redakčního systému.

Related posts

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *