Objednávka – adresy zákazníka

Další částí, jenž se v administraci objednávky zobrazuje, jsou fakturační adresa a doručovací adresa zákazníka.

Rozdíl mezi adresami je nejen v tom, že se může jednat o různé adresy, ale i v tom, že fakturační adresa má navíc ve formuláři i email a telefon. Navíc je možné ve fakturační adrese změnit i platební metodu objednávky.

Takto vypadají adresy, pokud vyplníte pouze fakturační, doručovací se doplní automaticky.

U každé adresy je vidět ikona tužky, na kterou, když kliknete, změní se zobrazení na formulář, kde můžete údaje upravovat:

Ve formulářích můžete měnit všechny údaje, které se týkají fakturační a dodací adresy, dále pak email zákazníka, jeho telefon, platební metody, ID transakce a poznámky k objednávce.

V případě, že je zákazník registrovaným uživatelem, je zde možnost načíst fakturační a doručovací adresu z účtu uživatele. Pokud změníte údaje v adrese uložené v účtu, tato změna se zpětně u již vytvořených objednávek neprojeví. Pouze, pokud adresu manuálně načtete. Data uložená v účtu uživatele vypadají takto a lze je jednoduše upravovat.

Stejně tak nemusíte načítat doručovací adresu vůbec, v případě, že zákazník není registrován. Stačí vypnit fakturační a pokud se neliší, tak jen kliknete na odkaz „Načíst fakturační adresu“.

Tím jsme prošli editaci uložených adres a příště se podíváme na to, jak se v administraci zobrazují položky objednávky a především na jejich editaci.

Čtěte  Dopravní zóny ve WooCommerce - videonávod

About The Author

Zajímá mne Wordpress, responsivní šablony a zkrátka vše kolem tohoto skvělého redakčního systému.

Related posts

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *