Objednávka – základní informace

Dostáváme se do administrace vytvořené objednávky a popíšeme si jednotlivé části obrazovky.

Jako první se zobrazuje metabox se základními informacemi a adresami zákazníka.

Nejprve můžete vidět označení objednávky s jejím ID. Pod označením je informace o použité platební metodě, datum a čas vytvoření a IP zákazníka.

Tyto informace se nedají editovat, avšak v sloupci Základní informace je možné změnit datum a čas vytvoření objednávky.

Následuje stav objednávky, který se dá pomocí tohoto výběru změnit. Což je důležité v tom případě, že potřebujete upravit dokončenou objednávku.

Nejprve musíte změnit její stav a upravit položky a následně vrátit do stavu dokončeno.

Pod stavem objednávky je informace o zákazníkovi.

 

Ty se zobrazují jen tehdy, pokud byl zákazník registrován a přihlášen. Jinak se zobrazí pouze selekt s textem Neregistrovat se.

Zde je potřeba říci, že zákazník a uživatel nemusí být ve WooCommerce to samé.

V případě, že nakupujete bez registrace, uloží si WooCommerce informaci o zákazníkovi. Pokud se zaregistruje, vytvoří se ve WordPressu uživatel s rolí customer a tento uživatel je přiřazen jako zákazník.

V tomto selektu je také možné přiřadit již existujícího uživatele k objednávce:

Po napsání prvních tří písmen se zobrazí našeptávač, kde vyberete příslušného uživatele.

V příštím článku se podíváme na adresy zákazníka.

Čtěte  Nastavení skladu ve Woocommerce

About The Author

Zajímá mne Wordpress, responsivní šablony a zkrátka vše kolem tohoto skvělého redakčního systému.

Related posts

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *