Štítky produktů ve WooCommerce

Podobně, jako u kategorie, je možné ve WooCommerce přiřadit existujícímu produktu štítek.

Štítek produktu je taxonomy pro custom post type product. Je nehierarchická, což znamená, že štítky nelze řadit do stromu a není tak mezi  nimi žádná vazba.

Vytvoření štítku

Pokud jste již obeznámeni s prostředím WordPressu, vytvoření štítku produktu se nijak neliší od vytvoření štítku článků.

 

V levé části obrazovky vidíte formulář, jenž umožňuje zadat:

  • Název štítku
  • Název štítku v url – slug
  • Popis štítku

Zobrazení výpisu štítku

 

Zde vidíte, jak vypadá zobrazení výpisu štítku v eshopu.

 

 

Přiřazení štítku produktu

K produktu štítek přiřadíme v administraci produktu, kde na pravé straně najdeme metabox se štítky:

Jak vidíte, pod výpisem štítků je i možnost přidat nový štítek, avšak to vám umožní vyplnit pouze jeho název, popis štítku musíte stejně doplnit v administraci štítků.

Zobrazení štítku na detailu produktu

Po přiřazení štítku, se na detailu produktu zobrazuje výpis všech štítků, do kterých je produkt přiřazen:

 

Názvy štítků fungují i jako odkazy na konkrétní štítky produktů.

V případě, že se vám štítky nezobrazují, znamená to, že použitá šablona je nějakým způsobem skryla. soubor, jenž se o tento výpis stará, je meta.php, ve složce single-product.

Url štítku produktu

V případě, že používáte WooCommerce, je výchozí url štítku https://obchod.cz/stitek-produktu/mikina/.

Část „stitek-produktu“ se dá upravit v nastavení trvalých odkazů:

Čtěte  WooCommerce nastavení skladu

 

 

 

 

About The Author

Zajímá mne Wordpress, responsivní šablony a zkrátka vše kolem tohoto skvělého redakčního systému.

Related posts

1 Comment

  1. Pingback: Štítky produktů ve WooCommerce | Tvorba webů, tvorba webových stránek a eshopů.

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *