Zobrazování produktu v eshopu

V zákadním nastavení se vytvořený produkt zobrazuje na stránce obchodu, ve výpisu kategorií a štítků a ve výsledcích vyhledávání. Samozřejmě, je dostupná jeho přímá url.

Toto chování se dá ovlivnit nastavením ve WooCommerce a v detailu produktu.

Nastavení zobrazení produktu

V detailu produktu máte několik možností, jak nastavit zobrazení produktu v eshopu:

  • Obchod a vyhledávání – výchozí chování, kdy se produkt zobrazuje „všude“
  • Pouze obchod – produkt nebude dostupný ve výsledcích vyhledávání
  • Pouze vyhledávání – produkt se nebude zobrazovat ve výpise kategorií a v obchodu, pouze ve výsledcích vyhledávání
  • Skrytý – produkt bude dostupný pouze přes přímý odkaz na detail produktu, v obchodu se zobrazovat nebude

Toto nastavení najdete v pravém sloupci v metaboxu, kde se publikuje produkt:

Zároveň je zde možnost nastavit produkt jako zvýrazněný. Toto nastavení je důležité, pokud používáte nějaký schortcode, či widget s Featured produkty.

Globální nastavení zobrazení

Kromě zobrazení jednotlivého produktu je možné ve WooCommerce nastavit zobrazení produktu v závislosti na stavu skladu. Toto se nastavuje v nastavení WooCommerce, záložka Produkty – zobrazení:

Dle mého názoru je to jedno z nejdůležitějších nastavení ve WooCommerce, protože přijít na eshop, kde je ve výpisu většina položek – není skladem, není zrovna přijemné.

Nastavení tedy skryje všechny produkty, jenž nejsou skladem, ale nechá je přístupné přes přímý odkaz.

Tím jsme ukončili produkty a můžeme se podívat na slevy/kupóny.

Čtěte  Obecné nastavení produktů

About The Author

Zajímá mne Wordpress, responsivní šablony a zkrátka vše kolem tohoto skvělého redakčního systému.

Related posts

1 Comment

  1. Pingback: Zobrazování produktu v eshopu | Tvorba webů, tvorba webových stránek a eshopů.

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *