Musilda.cz

Nejlepší pluginy pro Helpdesk a Customer Support

Každý z nás už někdy byl nebo určitě bude zákazníkem, a proto víme, že pokud za něco zaplatíme, vyžadujeme nejen kvalitu zakoupeného, ale i ten nejlepší servis. Ať už se jedná o zboží či služby, v kamenných obchodech nebo online.

Mohlo by se zdát, že online byznys není tak náročný na zákaznickou podporu, protože jde „pouze“ o virtuální kontakt, ale opak je pravdou. Je to právě jak předprodejní, tak poprodejní zákaznická podpora, která může markatně odlišit Váš online byznys od konkurence a vystřelit Vás mezi ty nejlepší na trhu.

Neoddiskutovatelným faktem zůstane, že nejdůležitějším prvkem je lidský faktor, to znamená, člověk, který servis poskytuje, jeho prozákaznický přístup, ochota, schopnost volit priority, znalosti v oboru, zkušenosti, atd. Ale právě různé softwary a pluginy pro customer service a helpdesk jsou tady k tomu, aby tuto práci agentům a potažmo zákazníkům, zjednodušili, urychlili a dovolili vytvořit systém ticketů, reklamací, automatických odpovědí a zautomatizování veškerých opakujících se úkonů, aby měl agent čas na interakci se zákazníkem.

Co je tedy důležité vzít v úvahu předtím, než si plugin pořídíte? Především segment trhu, ve kterém se pohybujete. Každé odvětví podnikání má své specifické požadavky a již existují pluginy pro konkrétní byznys. Budete chtít se zákazníkem chatovat v reálném čase nebo se omezíte pouze na systém ticketů? Měli byste raději rozsáhlou znalostní databázi nebo Často kladené dotazy a odpovědi? Nebo všechno dohromady?

Pojďme se tedy podívat na 10 nejvíce prodávaných a používaných pluginů, které jsou v současné době na trhu a co nabízí.

Awesome Support

 

Tento WordPress Support plugin je pravděpodobně ten nejbohatší na funkce. Nabízí následující:

Samozřejmostí jsou statistiky, reporty, neomezený počet ticketů pro neomezený počet agentů.

WordPress HelpDesk and Support Ticket

Tento plugin obsahuje veškeré základní funkce potřebné pro online zákaznickou podporu, jako například:

 

WP Ticket 

U tohoto pluginu jsou k dispozici dvě verze, Pro a Enterprise. Uveďme si alespoň některé z funkcí, které plugin nabízí:

 

Catchers Helpdesk and Ticket system for Support

 

Catchers Helpdesk plugin umožňuje nastavit kompletní ticketingový systém. Opět si uvedeme alespoň některé z funkcí, které nabízí:

  • Možnost vytvářet tickety přímo na webových stránkách
  • Vytváření ticketů z externích emailů
  • Kategorizace ticketů
  • Šablony odpovědí na často kladené dotazy
  • Filter konverzací
  • Client management – historie a detaily u každého zákazníka
  • Soukromé poznámky
  • Filter ticketů
  • Vlastní pole formuláře
  • Builder pro vytvoření vlastního formuláře

 

Chat, Live Chat, Support, Sales

 

 

Chat Live plugin je určen všem online podnikatelům na podporu prodejů, pro zákaznický servis, live chat asistenci, live helpdesk podporu. A zde jsou některé z funkcí:

  • Pro neomezený počet webů
  • Neomezený počet chatů
  • Neomezený počet operátorů
  • Mobilní aplikace pro live chat na Google Play, iTunes, Google Chrome
  • Kompatibilita s WooCommerce
  • Plně přizpůsobitelný design „oken“
  • Geolokace
  • Archív chatů
  •  Ukládání zákaznických dat

 

HelpDesk Support Tickets plugin for WordPress

 

 

Helpdesk system plugin, který umožní Vašim zákazníkům vytvářet tickety přímo z webu. Další funkce jsou:

  • Vytvořen pouze pro WordPress stránky
  • Jednoduchá instalace a spuštění
  • Vyhledávání, filtrování a uspořádání ticketů dle stavu
  • Možnost vytvářet tickety za klienta
  • Emailové notifikace
  • Zprávy od a pro zákazníka
  • Možnost příloh v ticketu
  • Plně responzivní
  • Instalace pluginů pomocí Wizardu během minuty
  • Brzy bude k dispozici extension

Zendesk Request Form plugin 

 

Zendesk je další populární plugin pro helpdesk a zákaznickou podporu. Umístí formulář přímo do obsahu Vaší stránky v souladu se stylem vaší šablony. A jaké jsou možnosti a funkce? 
  • Přílohy k ticketu
  • Spam ochrana
  • Nastavení priority u ticketu
  • Lze přeložit do kteréhokoliv jazyka
  • Automatická kontrola email adresy a navrhuje řešení v případě problému
  • Podporuje https a http
  • Vytváření více formulářú s vlastními poli
  • Přesměrování uživatele po odeslání formuláře

 

Help Scount 

 

Tento plugin je vhodný jak pro malé, tak pro velké firmy. Zajímavostí je, že může být používán jako Help Desk nebo Shared Inbox. Pro nás jsou teď důležité funkce v HelpDesku:

  • Vytváření vztahů, ne bariér
  • Vše na jednom místě, přehlednost
  • Ukládání dopovědí
  • Interní poznámky v ticketech skryté uživatelům
  • Integrovaný Live Chat
  • Možnost volání, hlasová schránka
  • Hodnocení spokojenosti zákazníků
  • Nástroje pro interní sdílení ticketů na jednom místě

 

WordPress HelpDesk plugin 

 

 

Stačí stáhnout, nainstalovat a aktivovat. Budete tak schopni poskytovat zákaznickou podporu přímo ze známé Nástěnky WordPressu.  A tady je, co plugin umí:

 

WP Support Plus Responsive Ticket System 

 

 

Plugin WP Support Plus přidá do WordPressu funkce kompletního systému ticketingu, který je 100% responzivní. To uživatelům umožní vám sdělit problém a obdržet podporu odkudkoliv. Funkce:

Exit mobile version