Nejlepší pluginy pro Helpdesk a Customer Support

Aktualizováno 13.06.2024

Každý z nás už někdy byl nebo určitě bude zákazníkem, a proto víme, že pokud za něco zaplatíme, vyžadujeme nejen kvalitu zakoupeného, ale i ten nejlepší servis. Ať už se jedná o zboží či služby, v kamenných obchodech nebo online.

Mohlo by se zdát, že online byznys není tak náročný na zákaznickou podporu, protože jde „pouze“ o virtuální kontakt, ale opak je pravdou. Je to právě jak předprodejní, tak poprodejní zákaznická podpora, která může markatně odlišit Váš online byznys od konkurence a vystřelit Vás mezi ty nejlepší na trhu.

Neoddiskutovatelným faktem zůstane, že nejdůležitějším prvkem je lidský faktor, to znamená, člověk, který servis poskytuje, jeho prozákaznický přístup, ochota, schopnost volit priority, znalosti v oboru, zkušenosti, atd. Ale právě různé softwary a pluginy pro customer service a helpdesk jsou tady k tomu, aby tuto práci agentům a potažmo zákazníkům, zjednodušili, urychlili a dovolili vytvořit systém ticketů, reklamací, automatických odpovědí a zautomatizování veškerých opakujících se úkonů, aby měl agent čas na interakci se zákazníkem.

Co je tedy důležité vzít v úvahu předtím, než si plugin pořídíte? Především segment trhu, ve kterém se pohybujete. Každé odvětví podnikání má své specifické požadavky a již existují pluginy pro konkrétní byznys. Budete chtít se zákazníkem chatovat v reálném čase nebo se omezíte pouze na systém ticketů? Měli byste raději rozsáhlou znalostní databázi nebo Často kladené dotazy a odpovědi? Nebo všechno dohromady?

Pojďme se tedy podívat na 10 nejvíce prodávaných a používaných pluginů, které jsou v současné době na trhu a co nabízí.

Awesome Support

Tento WordPress Support plugin je pravděpodobně ten nejbohatší na funkce. Nabízí následující:

  • Ticketing
  • Emailové notifikace
  • Omezený přístup
  • Nahrávání souborů
  • Hromadná podpora pro více produktů najednou
  • Hromadná podpora pro více oddělení
  • Vlastní pole ve formuláři ticketu
  • Označení starých ticketů
  • Označení ticketů čekajících na vyřízení
  • Spolupráce agentů
  • Time tracking (kontrola času ticketu)
  • A mnoho dalších…..

Samozřejmostí jsou statistiky, reporty, neomezený počet ticketů pro neomezený počet agentů.

WordPress HelpDesk and Support Ticket system

Tento plugin obsahuje veškeré základní funkce potřebné pro online zákaznickou podporu, jako například:

  • Vytváření ticketu z emailu
  • Neomezený počet agentů a supervisorů
  • Zobrazení všech tcketů na jedné stránce
  • Rychlejší načítání
  • Analýzy a reporty
  • Možnost vytvoření vlastního formuláře
  • Možnost připojení souborů k ticketu
  • Email filter
  • WPML podpora

WP Ticket 

U tohoto pluginu jsou k dispozici dvě verze, Pro a Enterprise. Uveďme si alespoň některé z funkcí, které plugin nabízí:

  • Přiřazení rolí agentům helpdesku
  • Klientská oblast zákaznického servisu
  • Vytvoření neomezeného počtu agentů
  • Rozšíření podpory o vlastní pole
  • Snadno připojitelné přílohy k ticketům
  • Spam filter
  • Centralizace všech ticketů a agentů
  • Možnost pracovat na jednom ticketu všem agentům
  • Zautomatizování procesů ticketing
  • A další

WordPress Advanced Ticket System, Elite Support Helpdesk

Advanced Ticket System plugin umožňuje nastavit kompletní ticketingový systém. Opět si uvedeme alespoň některé z funkcí, které nabízí:

  • Možnost vytvářet tickety přímo na webových stránkách
  • Vytváření ticketů z externích emailů
  • Kategorizace ticketů
  • Šablony odpovědí na často kladené dotazy
  • Filter konverzací
  • Client management – historie a detaily u každého zákazníka
  • Filter ticketů
  • Vlastní pole formuláře
  • Builder pro vytvoření vlastního formuláře

Live Chat, WordPress Website Chat Plugin:Chatway

Chat Live plugin je určen všem online podnikatelům na podporu prodejů, pro zákaznický servis, live chat asistenci, live helpdesk podporu. A zde jsou některé z funkcí:

  • Pro neomezený počet webů
  • Neomezený počet chatů
  • Neomezený počet operátorů
  • Kompatibilita s WooCommerce
  • Plně přizpůsobitelný design „oken“
  • Geolokace
  • Archív chatů
  • Ukládání zákaznických dat

SupportCandy – Helpdesk & Customer Support Ticket System

Helpdesk system plugin, který umožní Vašim zákazníkům vytvářet tickety přímo z webu. Další funkce jsou:

  • Neomezený počet vstupenek
  • Neomezený počet agentů a rolí agentů
  • Neomezený počet zákazníků
  • Neomezený počet značek, kategorií a vlastních stavů
  • Dashboard pro agenty
  • Záznamy o činnosti pro správce
  • Pokročilé vlastní filtry a funkce vyhledávání
  • Uložené filtry pro zákazníky a agenty
  • Zkratky pro portál pro agenty/portál pro zákazníky
  • Soukromé poznámky pro interní komunikaci agentů
  • Agenti mohou vytvořit tiket jménem zákazníka
  • Kolize agentů, aby se zabránilo opakovaným zprávám a zmatkům
  • Více než 16 typů vlastních polí
  • Registrace uživatelů

Fluent Support – WordPress Helpdesk and Customer Support Ticket Plugin

Zendesk je další populární plugin pro helpdesk a zákaznickou podporu. Umístí formulář přímo do obsahu Vaší stránky v souladu se stylem vaší šablony. A jaké jsou možnosti a funkce? 

  • Vícekanálový systém ticket podpory
  • Velmi rychlá a pokročilá správa ticketů založená na filtru
  • Sledování čekací doby ticketů
  • Administrátor/agent podpory může nastavit prioritu tiketu pro sebe.
  • Přidání poznámky pro interní použití k tiketu
  • Získávání podrobných přehledů o agentech podpory a zákaznících

Help Scount

Tento plugin je vhodný jak pro malé, tak pro velké firmy. Zajímavostí je, že může být používán jako Help Desk nebo Shared Inbox. Pro nás jsou teď důležité funkce v HelpDesku:

  • Vytváření vztahů, ne bariér
  • Vše na jednom místě, přehlednost
  • Ukládání dopovědí
  • Interní poznámky v ticketech skryté uživatelům
  • Integrovaný Live Chat
  • Možnost volání, hlasová schránka
  • Hodnocení spokojenosti zákazníků
  • Nástroje pro interní sdílení ticketů na jednom místě

WordPress HelpDesk plugin

Stačí stáhnout, nainstalovat a aktivovat. Budete tak schopni poskytovat zákaznickou podporu přímo ze známé Nástěnky WordPressu.  A tady je, co plugin umí:

  • Přidání vlastních polí do formuláře
  • Ultrarychlá a jednoduchá konfigurace a integrace s WP
  • Fórum podpory
  • Veřejná nebo privátní sekce ticketů
  • Zodpovídání ticketů přímo na frontendu
  • Přílohy k ticketu
  • Import emailů z vašeho Inboxu
  • Odpovědi vypadající jako běžný email
  • Jednoduchá konfigurace příchozích emailů
  • A další najdete na stránkách pluginu…..

Support Helpdesk Ticket System Lite

Plugin Support Helpdesk Ticket System Lites přidá do WordPressu funkce kompletního systému ticketingu, který je 100% responzivní. To uživatelům umožní vám sdělit problém a obdržet podporu odkudkoliv. Funkce:

  • Responzivní rozvržení
  • Společnosti na subdoménách.
  • Dokumentace k použití
  • Dokumentace pro vývojáře
  • Měnitelné motivy
  • Funkce lze rozšířit
  • Možnost vytvořit Helpdesk
  • Konfigurace domovské stránky podpory
  • Možnost přidávat/upravovat/zobrazovat/mazat agenty
  • Možnost přidávat/upravovat/zobrazovat/mazat/blokovat zákazníky
  • Možnost reagovat na tickety
  • Možnostpřiřadit tickety agentům
  • Konfigurace nastavení ticketů

About The Author

Zajímá mne Wordpress, responsivní šablony a zkrátka vše kolem tohoto skvělého redakčního systému.

Související články

2 Comments

  1. Marek Rabas

    Hezký seznam :-)
    Jsem spokojený s WP Support Plus, kde je potřeba si za bohatší funkce „trochu“ připlatit (zde je dobré sledovat akce, kdy je možné cenu za lifetime srazit klidně o 50%). Bohužel není v češtině, tak to doufám do konce měsíce stihnu přeložit pro všechny :-)
    Pokud Helpdesk poběží v lokální síti, je dobré si rozmyslet, jestli investovat nebo Helpdesk postavit třeba na GLPI, který zdarma nabízí všechno potřebné včetně ověření uživatele v doméně. To už jsme ale mimo WordPress.

    Odpověď

Přidejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *