Musilda.cz

Plugin WooCommerce Wishlist: Díky vychytanému seznamu přání toho prodáte zase o něco více

V poslední recenzi jsem se zaměřil na plugin pro tvorbu děkovné stránky. Dobře nastavená „thank you page“ může významně zlepšit konverze a posunout váš byznys o krůček kupředu. Dalším z dílků marketingové mozaiky je wishlist – kniha či seznam přání. Co je podstatnou tohoto moderního marketingového trendu a proč byste měli nainstalovat plugin WooCommerce Wishlist i do svého e-shopu?

Co je to wishlist a proč je tak důležitý?

Wishlist je seznam vytoužených produktů, které si přihlášení zákazníci ukládají během nakupování. O dané položky sice jeví zájem, ale nemají je v plánu okamžitě koupit. Představuje efektivní způsob, jak snížit míru opuštění košíku a uspokojit zákazníky, kteří projevili zájem, ale nedokončili nákup.

Seznamy přání přináší výhody oběma stranám – zákazník si díky wishlistu zapamatuje zboží, které se mu líbilo a prodejci usnadňuje měření zájmu o dané zboží pro případ budoucí cílené nabídky v rámci e-mailingové kampaně.

Seznamy přání a mobilní zařízení

Představte si situaci, kdy se zákazník nudí cestou do práce a prohlíží si zboží ve vašem e-shopu. Nakupovat přes smartphone či tablet však nechce – k nákupu se vrátí až poté, co dorazí domů a otevře si notebook. Protože si zboží uložil na wishlist, nezapomene na nic důležitého. A co víc – nemá důvod k procházení konkurenčních e-shopů, protože si již vytvořil seznam a pevně se rozhodl, že nakoupí.

Vyprodané zboží

Poměrně často dochází k tomu, že zákazník objednat chce, ale produkt není skladem. Uloží si ho proto na wishlist a vy budete mít přehled, jak velký zájem o daný sortiment je. Až ho naskladníte, můžete zákazníka okamžitě uvědomit. S trochou štěstí ještě nenakoupil jinde.

Z dlouhodobého hlediska získáte důležité informace o produktech, které jsou často vyprodané a přizpůsobíte se potřebám zákazníků.

Výprodeje a slevy

Seznam přání je skvělou metodou k opětovnému upoutání pozornosti zákazníka, který měl o zboží zájem, ale zaváhal kvůli vyšší ceně. Jakmile se produkt dostane do výprodejové akce, dáte mu vědět.

Inspirace pro ostatní

Jak často přemýšlíte nad tím, čím potěšit ostatní k narozeninám, Vánocům apod.? Vaši zákazníci mohou svůj seznam přání sdílet s ostatními a inspirovat je.

Shrnuto a podtrženo, ačkoliv se může seznam přání jevit jako něco zbytečný, ve skutečnosti může významně ovlivnit míru konverze.

Co umí Plugin WooCommerce Wishlist?

Plugin WooCommerce Wishlist od YITH je pokročilý seznam přání s množstvím skvělých funkcí. Je vhodný pro každého, kdo nemá wishlist v základu, případně není spokojený s omezenou funkcionalitou.

WooCommerce Wishlist je freemium a je jen na vás, jestli se spokojíte s free variantou, nebo si připlatíte za množství nadstandardních funcí. Osobně doporučuji druhou možnost – investice se vám vrátí téměř okamžitě.

Free varianta pluginu nabízí:

Premium varianta nabízí všechny výše uvedené featury plus následující:

Screenshot story

Sekce wishlist (v adminu)
Sekce popular (v adminu)
Sekce popular (v adminu)
Uživatelé wishlistu (v adminu)
Sekce pro naceňovací email (v adminu)
Sekce propagační e-mail (v adminu)
Nastavení (v adminu)
Nastavení (v adminu)
Nastavení (v adminu)
Sekce barvy (v adminu)
Sekce barvy (v adminu)
Widget
Uživatelé wishlistu
Okno s dotazem na cenu
Správa wishlistu
Tlačítko „přidat na seznam přání“
Přidat na wishlist (pop-up okno)
Vytvořit wishlist
Hledat ve wishlistu

Chcete prodávat více? Neváhejte

Plugin WooCommerce Wishlist má slušné hodnocení a podle mnoha uživatelů jde o nejlepší či jeden z nejlepších premium pluginů. Cena není nijak závratná a mimo si můžete osahat prostředí administrace v demoverzi ještě před tím, než si ho pořídíte.

Plugin WooCommerce Wishlist si můžete pořídit zde.

Demo pluginu WooCommerce Wishlist najdete zde.

Exit mobile version