Plugin WooCommerce Wishlist: Díky vychytanému seznamu přání toho prodáte zase o něco více

V poslední recenzi jsem se zaměřil na plugin pro tvorbu děkovné stránky. Dobře nastavená „thank you page“ může významně zlepšit konverze a posunout váš byznys o krůček kupředu. Dalším z dílků marketingové mozaiky je wishlist – kniha či seznam přání. Co je podstatnou tohoto moderního marketingového trendu a proč byste měli nainstalovat plugin WooCommerce Wishlist i do svého e-shopu?

Co je to wishlist a proč je tak důležitý?

Wishlist je seznam vytoužených produktů, které si přihlášení zákazníci ukládají během nakupování. O dané položky sice jeví zájem, ale nemají je v plánu okamžitě koupit. Představuje efektivní způsob, jak snížit míru opuštění košíku a uspokojit zákazníky, kteří projevili zájem, ale nedokončili nákup.

Seznamy přání přináší výhody oběma stranám – zákazník si díky wishlistu zapamatuje zboží, které se mu líbilo a prodejci usnadňuje měření zájmu o dané zboží pro případ budoucí cílené nabídky v rámci e-mailingové kampaně.

Seznamy přání a mobilní zařízení

Představte si situaci, kdy se zákazník nudí cestou do práce a prohlíží si zboží ve vašem e-shopu. Nakupovat přes smartphone či tablet však nechce – k nákupu se vrátí až poté, co dorazí domů a otevře si notebook. Protože si zboží uložil na wishlist, nezapomene na nic důležitého. A co víc – nemá důvod k procházení konkurenčních e-shopů, protože si již vytvořil seznam a pevně se rozhodl, že nakoupí.

Vyprodané zboží

Poměrně často dochází k tomu, že zákazník objednat chce, ale produkt není skladem. Uloží si ho proto na wishlist a vy budete mít přehled, jak velký zájem o daný sortiment je. Až ho naskladníte, můžete zákazníka okamžitě uvědomit. S trochou štěstí ještě nenakoupil jinde.

Z dlouhodobého hlediska získáte důležité informace o produktech, které jsou často vyprodané a přizpůsobíte se potřebám zákazníků.

Výprodeje a slevy

Seznam přání je skvělou metodou k opětovnému upoutání pozornosti zákazníka, který měl o zboží zájem, ale zaváhal kvůli vyšší ceně. Jakmile se produkt dostane do výprodejové akce, dáte mu vědět.

Inspirace pro ostatní

Jak často přemýšlíte nad tím, čím potěšit ostatní k narozeninám, Vánocům apod.? Vaši zákazníci mohou svůj seznam přání sdílet s ostatními a inspirovat je.

Shrnuto a podtrženo, ačkoliv se může seznam přání jevit jako něco zbytečný, ve skutečnosti může významně ovlivnit míru konverze.

Co umí Plugin WooCommerce Wishlist?

Plugin WooCommerce Wishlist od YITH je pokročilý seznam přání s množstvím skvělých funkcí. Je vhodný pro každého, kdo nemá wishlist v základu, případně není spokojený s omezenou funkcionalitou.

WooCommerce Wishlist je freemium a je jen na vás, jestli se spokojíte s free variantou, nebo si připlatíte za množství nadstandardních funcí. Osobně doporučuji druhou možnost – investice se vám vrátí téměř okamžitě.

Free varianta pluginu nabízí:

  • volbu stránky
  • volbu, kde se zobrazí shortcode „přidat na seznam přání“
  • úpravu sloupců, které se zobrazí v tabulce wishlistu
  • zobrazení tlačítka „přidat do košíku“ v tabulce
  • zobrazení data, kdy bylo zboží na seznam přidáno (pouze pro přihlášené uživatele)
  • automatické odstranění položek poté, co je zákazník přidá do košíku
  • přesměrování do košíku poté, co do něj zákazník přidá položky
  • sdílení wishlistu na sociálních sítích (pouze pro přihlášené uživatele)
  • nastylování a nastavení barev

Premium varianta nabízí všechny výše uvedené featury plus následující:

  • zobrazení vytvořených wishlistů (pouze pro přihlášené)
  • zobrazení oblíbených produktů (pouze pro přihlášené)
  • povolení/zakázání funkcí wishlistu pro nepřihlášené uživatele, kromě možnosti sdílení
  • zobrazení upozornění nepřihlášeným zákazníkům- výzva k registraci pro možnost využívání všech výhod wishlistu
  • možnost tvorby neomezeného počtu seznamů
  • možnost správy seznamů (přejmenování, odstraňování položek…)
  • umožňuje uživatelům vyhledávání v registrovaných seznamech a jejich zobrazení
  • umožňuje uživatelům nastavení viditelnosti wishlistů (mohou vytvářet veřejné, soukromé a viditelné pouze po sdílení)
  • zobrazení různých tlačítek „přidat do košíku“ v tabulce
  • zobrazení tlačítka „zeptat se na cenu“, pomocí kterého uživatel zašle seznam adminovi a získá nabídku
    přidávání volitelných poznámek
  • možnost zasílání reklamních e-mailů uživatelům, kteří si na seznam přidali vybraný produkt
  • umožňuje uživatelům přeřazování prvků z jednoho seznamu ji jiný

Screenshot story

Sekce wishlist (v adminu)
Sekce popular (v adminu)
Sekce popular (v adminu)
Uživatelé wishlistu (v adminu)
Sekce pro naceňovací email (v adminu)
Sekce propagační e-mail (v adminu)
Nastavení (v adminu)
Nastavení (v adminu)
Nastavení (v adminu)
Sekce barvy (v adminu)
Sekce barvy (v adminu)
Widget
Uživatelé wishlistu
Okno s dotazem na cenu
Správa wishlistu
Tlačítko „přidat na seznam přání“
Přidat na wishlist (pop-up okno)
Vytvořit wishlist
Hledat ve wishlistu

Chcete prodávat více? Neváhejte

Plugin WooCommerce Wishlist má slušné hodnocení a podle mnoha uživatelů jde o nejlepší či jeden z nejlepších premium pluginů. Cena není nijak závratná a mimo si můžete osahat prostředí administrace v demoverzi ještě před tím, než si ho pořídíte.

Plugin WooCommerce Wishlist si můžete pořídit zde.

Demo pluginu WooCommerce Wishlist najdete zde.

About The Author

Související články

1 Comments

  1. Pingback: Plugin WooCommerce Wishlist: Díky vychytanému seznamu přání toho prodáte zase o něco více | Tvorba webů, tvorba webových stránek a eshopů.

Přidejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *