Představuji si, že když externí produkty ve WooCommerce objevili affiláci, museli se jim rozsvítit oči jako žárovky.
Protože externí produkt je přesně to co potřebují. Má strukturu a vzhled normálního produktu, ale nejde přidat do košíku, protože místo tlačítka, pro přidání, je odkaz, jenž se jako tlačítko tváří.
Na první pohled se změní v produktu jen málo, máte možnost zadat cenu, nebo naplánovat slevu.
Co se ale liší, jsou políčka pro URL produktu a Text tlačítka.
Jak je z názvu zřejmé, první je odkaz, na které bude tlačítko vést, to druhé je text tlačítka.
Kromě toho, je ještě změna u skladu, kde nyní nemáte možnost spravovat sklad, pouze zadat SKU.
Pak již jen stačí do url přidat affil parametry a máte parádní affiliate katalog.
Příště se již podíváme na produkt s variantami.
Pingback: Externí produkt ve WooCommerce | Tvorba webů, tvorba webových stránek a eshopů.
Chci se zeptat, jakým nejlepším způsobem změnit hromadně URL adresu externího produktů u 1000 položek ?
Ideálně přes nějaký regulární výraz.