Využíváte pluginy, které definují strukturovaná data? Tak pozor, při využití některých z nich, vás může Google penalizovat.
Pokud nevíte, co to jsou stukturovaná data, často označovaná, jako rich snippets, jde o část zápisu v kódu stránky, jenž dává Google doplňkové informace, pro vyhledávání.
Díky správnému použití, se u vašeho webu, ve výpisu vyhledávání, může zobrazit třeba hodnocení, nebo program divadla.
A jako každá záležitost, která nějakým způsobem může přivést návštěvníky na web, zaujalo to podvodníčky, kteří začali generovat falešná strukturované data. Což Google nenechal jen tak, viz. https://www.seroundtable.com/google-spammy-structured-markup-notifications-18061.html
Rich snippets jsou velmi dobrá věc, pro zviditelnění vašeho webu, ve výsledcích vyhledávání, tak proč je nepoužít. Řada pluginů, včetně WooCommerce, používá strukturovaná data. A to včetně pluginů, pro weby s recepty.
A právě na problém s pluginy, pro recepty, upozornil Paver Ungr na Twitteru, když sdílel tento článek https://www.seroundtable.com/google-rich-snippet-manual-actions-increase-21600.html
Z něj vyplývá, že při použití těchto pluginů, vás může postihnout penalizace, za nadměrné používání snippetů. Problémem je, že i když by se snippety neměly používat na každé stránce, tak je ty pluginy nacpou všude.
Jedná se o pluginy:
- WP-Ultimate Recipe
- Ziplist
- Yummly
- EasyRecipe Plus
Při jejich používání na vás může v Google Webmaster Tools, čekat zpráva o manuální penalizaci webu.
Díky za info,
právě tohle se chystám řešit. Ale ne na WordPress webu, na vlastně napsaných stránkách, v php, nette…chci zavést rich snippety ve formě hodnocení, hvězdiček. Moje představa je taková, že bych více než +100 000 produktům, každý s uniktání adresou, jak to říct – uměle nastavil hodnocení 5+, aby se odlišily v serpu od ostatních a zvýšilo se tím důležité CTR, penalizoval by mě za to velký bratr a je to vůbec proveditelné?
Děkuji za odpověď.