Velmi výraznou položkou v administraci objednávky jsou takzvané poznámky objednávky, jenž se nachází v pravém sloupci, pod akcemi objednávky.
Poznámky objednávky nijak nesouvisí s poznámkou zákazníka, kterou vyplňuje na pokladně obchodu. Jedná se o záznamy, které si WooCommerce ukládá k objednávce, jako je například stav skladu, změna stavu objednávky a podobně.
Na konci celého sloupce, můžete vidět malý formulář, pro vložení vlastní poznámky:
Má ale dvě fukce. Soukromá poznám, vloží poznámku do tohoto seznamu, ale poznámka zákazníkovi, ta odešle emailovou notifikaci s vloženou informací:
Tento nástroj je perfektní pro komunikaci se zákazníkem, protože se tváří, jako email z eshopu.
Tím jsme prošli kompletní adminstraci objednávky a budeme pokračovat účtem uživatele.
Dobrý den,
existoval by způsob, jak zařídit, aby např. 11 dní po dokončení objednávky se přidala je každé dokončené objednávce automaticky fixně nastavená poznámka, což iniciuje v systému vyslání emailu o poděkování zákazníkovi?
Existuje nějaký plugin, který by tuto automatizaci umožňoval?
Dobrý den,
ano, šlo by to naprogramovat. Zda pro to již existuje hotový plugin netuším.