Poznámky objednávky

Velmi výraznou položkou v administraci objednávky jsou takzvané poznámky objednávky, jenž se nachází v pravém sloupci, pod akcemi objednávky.

Poznámky objednávky nijak nesouvisí s poznámkou zákazníka, kterou vyplňuje na pokladně obchodu. Jedná se o záznamy, které si WooCommerce ukládá k objednávce, jako je například stav skladu, změna stavu objednávky a podobně.

Na konci celého sloupce, můžete vidět malý formulář, pro vložení vlastní poznámky:

Má ale dvě fukce. Soukromá poznám, vloží poznámku do tohoto seznamu, ale poznámka zákazníkovi, ta odešle emailovou notifikaci s vloženou informací:

Tento nástroj je perfektní pro komunikaci se zákazníkem, protože se tváří, jako email z eshopu.

Tím jsme prošli kompletní adminstraci objednávky a budeme pokračovat účtem uživatele.

About The Author

Zajímá mne Wordpress, responsivní šablony a zkrátka vše kolem tohoto skvělého redakčního systému.

Související články

2 Comments

  1. Zdenda

    Dobrý den,

    existoval by způsob, jak zařídit, aby např. 11 dní po dokončení objednávky se přidala je každé dokončené objednávce automaticky fixně nastavená poznámka, což iniciuje v systému vyslání emailu o poděkování zákazníkovi?

    Existuje nějaký plugin, který by tuto automatizaci umožňoval?

    Odpověď

Přidejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *