Zasílání kopií zákaznických e-mailů ve WooCommerce

WooCommerce zasílá dva druhy e-mailů. Jsou to e-maily administrátorovi a e-maily zákazníkům.

E-maily zákazníkům se nazývají transakční a vždy jsou vázané na nějakou akci. Většinou na změnu stavu objednávky.

Zákazník tak dostane e-mail, že je jeho objednávka on-hold, processing, nebo completed. Cíleně zde nepřekládám stavy objednávek, protože musí být jednoznačné, kdy je e-mail odeslán.

Občas se stává, že v rámci nastavených procesů uvnitř e-shopu, je žádoucí, aby e-mail o změně stavu objednávky, obdržel i někdo jiný, než zákazník.

Bohužel v nastavení WooCommerce, nemáte možnost přiřazení dodatečného e-mailu k transakčním e-mailům. Naštěstí máme k dispozici hned dva způsoby, jak to obejít.

  • filtr woocommerce_email_recipient_customer_{email_id}
  • filtr woocommerce_email_headers

U obou filtrů musíte znát id transakčního e-mailu, v kterém chcete změnu udělat. Pro výše zmíněné stavy objednávek to je:

  • customer_on_hold_order
  • customer_processing_order
  • customer_completed_order

Pak to je již jednoduché, jak je vidět z kódu, který jsem umístil na svůj Gist profil https://gist.github.com/Musilda

V prvním případě používáme dynamický hook pro dokončenou objednávku a přidáváme adresáta e-mailu, v druhém případě upravujeme pomocí hooku, který je společný pro všechny e-maily, jeho hlavičku. Zde pak musíme kontrolovat id aktuálního e-mailu, jinak se nám kopie odešle u každého e-mailu.

Čtěte  Objednávka - položky objednávky

About The Author

Zajímá mne Wordpress, responsivní šablony a zkrátka vše kolem tohoto skvělého redakčního systému.

Related posts

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Chcete mít přehled o dění ve světě WordPressu?

Přímo do vašeho emailu

Pravidelný přehled o novinkách, trendech a událostech, které se točí kolem WordPressu. Souhrn toho nejzajímavějšího od nás i ze zahraničí.