Zasílání kopií zákaznických e-mailů ve WooCommerce

WooCommerce zasílá dva druhy e-mailů. Jsou to e-maily administrátorovi a e-maily zákazníkům.

E-maily zákazníkům se nazývají transakční a vždy jsou vázané na nějakou akci. Většinou na změnu stavu objednávky.

Zákazník tak dostane e-mail, že je jeho objednávka on-hold, processing, nebo completed. Cíleně zde nepřekládám stavy objednávek, protože musí být jednoznačné, kdy je e-mail odeslán.

Občas se stává, že v rámci nastavených procesů uvnitř e-shopu, je žádoucí, aby e-mail o změně stavu objednávky, obdržel i někdo jiný, než zákazník.

Bohužel v nastavení WooCommerce, nemáte možnost přiřazení dodatečného e-mailu k transakčním e-mailům. Naštěstí máme k dispozici hned dva způsoby, jak to obejít.

  • filtr woocommerce_email_recipient_customer_{email_id}
  • filtr woocommerce_email_headers

U obou filtrů musíte znát id transakčního e-mailu, v kterém chcete změnu udělat. Pro výše zmíněné stavy objednávek to je:

  • customer_on_hold_order
  • customer_processing_order
  • customer_completed_order

Pak to je již jednoduché, jak je vidět z kódu, který jsem umístil na svůj Gist profil https://gist.github.com/Musilda

V prvním případě používáme dynamický hook pro dokončenou objednávku a přidáváme adresáta e-mailu, v druhém případě upravujeme pomocí hooku, který je společný pro všechny e-maily, jeho hlavičku. Zde pak musíme kontrolovat id aktuálního e-mailu, jinak se nám kopie odešle u každého e-mailu.

Další užitečné snippety najdete na stránce Užitečné snippety pro WooCommerce

About The Author

Zajímá mne Wordpress, responsivní šablony a zkrátka vše kolem tohoto skvělého redakčního systému.

Související články

4 Comments

  1. Pingback: Zasílání kopií zákaznických e-mailů ve WooCommerce – WP kompas

  2. Michal

    Zdravím, já mám zase jiný problém. Když objednávku označím jako DOKONČENOU, tak přijde email zákazníkovi, ale v kopii i na ADMIN mail (označená jako NOVÁ objednávka – což nepotřebuji, protože to plete). Jak toto mohu vypnout?

    Odpověď
    1. Musilda

      Dobrý den,

      nová objednávka pro admina by měla chodit jen při vytvoření objednávky. Pokud chodí i při stavu dokončeno, není to standartní chování a buď to tam je vloženo pomocí kódu v šabloně, nebo to upravuje nějaký plugin.

      Odpověď
  3. alblova.martina@seznam.cz

    Dobrý den,
    dokázal byste mi prosím poradit jak upravit jméno v objednávce? tvořím si eshop, objednávky a emaily (fiktivní) posílám sama sobě a místo dobrý den Martina Alblová, chodí: Dobrý den (full_name)…
    Kde prosím můžu změnit nastavení textu v objednávkách?
    Děkuji
    Martina

    Odpověď

Přidejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *