Jak zablokovat nákup pro problematického zákazníka ve WooCommerce

Někteří zákazníci si objednají zboží na dobírku a nepřevezmou jej. Pokud vám chtějí škodit, nebo jim nechcete posílat další zásilky, pomůže vám jednoduchý snippet, který je zablokuje.

Postup je následující – máte pole e-mailů, které chcete banovat a při zpracování pokladny je zkontrolujete a pokud tak e-mail bude, nedokončíte objednávku. Ta se ani nevytvoří, takže se vám nezkreslují statistiky, negenerují faktury a podobně.

Snippet je jednoduchý:

add_filter( ‚woocommerce_before_checkout_process‘, ‚disable_order_for_banned_user‘ );function disable_order_for_banned_user() {
    $banned_emails = array( ‚musilekv@seznam.cz‘, ‚musilda@musilda.cz‘ );        if ( !empty( $_POST[‚billing_email‘] ) && in_array( $_POST[‚billing_email‘], $banned_emails ) ) {            throw new Exception( __( ‚Velice se omlouváme, ale máme technické problémy, pokud chcete objednat, kontaktujte nás telefonicky.‘, ‚musilda‘ ) );
    }
}

Výsledek:

Tento postup jsem zvolil ze dvou důvodů – kontrolovat zadaný e-mail pomocí js není na 100% jisté a když zákazníkovi ukáži technickou chybu, tak si nemůže stěžovat, že banuji konkrétně jeho.

Čtěte  Zasílání kopií zákaznických e-mailů ve WooCommerce

About The Author

Zajímá mne Wordpress, responsivní šablony a zkrátka vše kolem tohoto skvělého redakčního systému.

Související články

Přidejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *