Objednávka – adresy zákazníka

Další částí, jenž se v administraci objednávky zobrazuje, jsou fakturační adresa a doručovací adresa zákazníka.

Rozdíl mezi adresami je nejen v tom, že se může jednat o různé adresy, ale i v tom, že fakturační adresa má navíc ve formuláři i email a telefon. Navíc je možné ve fakturační adrese změnit i platební metodu objednávky.

Takto vypadají adresy, pokud vyplníte pouze fakturační, doručovací se doplní automaticky.

U každé adresy je vidět ikona tužky, na kterou, když kliknete, změní se zobrazení na formulář, kde můžete údaje upravovat:

Ve formulářích můžete měnit všechny údaje, které se týkají fakturační a dodací adresy, dále pak email zákazníka, jeho telefon, platební metody, ID transakce a poznámky k objednávce.

V případě, že je zákazník registrovaným uživatelem, je zde možnost načíst fakturační a doručovací adresu z účtu uživatele. Pokud změníte údaje v adrese uložené v účtu, tato změna se zpětně u již vytvořených objednávek neprojeví. Pouze, pokud adresu manuálně načtete. Data uložená v účtu uživatele vypadají takto a lze je jednoduše upravovat.

Stejně tak nemusíte načítat doručovací adresu vůbec, v případě, že zákazník není registrován. Stačí vypnit fakturační a pokud se neliší, tak jen kliknete na odkaz „Načíst fakturační adresu“.

Tím jsme prošli editaci uložených adres a příště se podíváme na to, jak se v administraci zobrazují položky objednávky a především na jejich editaci.

Čtěte  Boemia shop free WooCommerce šablona

About The Author

Zajímá mne Wordpress, responsivní šablony a zkrátka vše kolem tohoto skvělého redakčního systému.

Související články

5 Comments

  1. Radek

    Ahoj. Co ale v případě, že je woocommerce nasazen na interní shop klienta a jeden z jeho tří manažerů objednává zboží na různé pobočky (13). Jak udělat, aby byla možnost výběru z několika dodacích adres? Už si s tím lámu hlavu hodiny a na nic nemůžu přijít :-(

    Odpověď
  2. Filip

    Zdravím,
    nevíte, proč po mě eshop chce povinně políčko Další upřesnění k adrese?
    Jakmile ho klient nevyplní, nedostane se dál i když je u něj napsáno (volitelné).
    Dá se tento bug někde odstranit?
    Díky moc

    Odpověď
  3. Filip

    Vě Woo Zasilkovna jsem musel v public / class-zasilkovna.php vyměnít řádek v

    //funkce pro overeni cislo popisneho

    if (dateInput == 0) {
    za if (dateInput == 0 && false) {

    a je pokoj….

    Odpověď

Přidejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *