Provázané produkty jsou zvláštním nastavením, které se váže k produktu. Z eshopu známe především Související produkty, jenž jsou ale generovány automaticky, na základě algoritmu.
Nastavení provázaných produktů vám umožní definovat zcela přesně, pro každý produkt, navyšovací a doplňkový prodej.
Takto vypadá prázdné nastavení:
Navyšovací prodej je vlastně obdoba souvisejících produktů, avšak ručně definovaných:
Na detailu produkt se pak zobrazí nad produkty souvisejícími:
Doplňkový prodej je odlišný od navyšovacího prodeje, protože se nezobrazuje na detailu produktu, ale v košíku, po přidání produktu do košíku.
Některé šablony, nejsou na zobrazení těchto produktů dobře připraveny, jako v našem případě:
Dá se tedy říci, že navyšovací prodej, jsou produkty, na které chcete upozornit zákazníka, že by jej mohli také zajímat, doplňkový prodej jsou produkty, které jsou vhodné k produktu, který si již vybral, typicky nějaké příslušenství.
Nastavení provázaných produktů však obsahuje ještě jeden prvek, jenž je skrytý a zobrazí se, až když změníte typ produktu na seskupený. Protože se budeme věnovat seskupeným produktů v dalších kapitolách, ukážeme si i toto nastavení v příslušné kapitole.
Pingback: Provázané produkty | Tvorba webů, eshopů, blogů, microsites.
Děkuji za článek a prosím o informaci – ty související produkty, které se generují automaticky, nelze nijak vypnout? Tedy mít tam jen ty, které opravdu chceme, aby zákazník viděl? Děkuji, Pavel.
Děkuji, mám dotaz, dá se změnit hláška MOHLO BY SE VÁM LÍBIT?