Provázané produkty

Provázané produkty jsou zvláštním nastavením, které se váže k produktu. Z eshopu známe především Související produkty, jenž jsou ale generovány automaticky, na základě algoritmu.

Nastavení provázaných produktů vám umožní definovat zcela přesně, pro každý produkt, navyšovací a doplňkový prodej.

Takto vypadá prázdné nastavení:

Navyšovací prodej je vlastně obdoba souvisejících produktů, avšak ručně definovaných:

Na detailu produkt se pak zobrazí nad produkty souvisejícími:

Doplňkový prodej je odlišný od navyšovacího prodeje, protože se nezobrazuje na detailu produktu, ale v košíku, po přidání  produktu do košíku.

Některé šablony, nejsou na zobrazení těchto produktů dobře připraveny, jako v našem případě:

Dá se tedy říci, že navyšovací prodej, jsou produkty, na které chcete upozornit zákazníka, že by jej mohli také zajímat, doplňkový prodej jsou produkty, které jsou vhodné k produktu, který si již vybral, typicky nějaké příslušenství.

Nastavení provázaných produktů však obsahuje ještě jeden prvek, jenž je skrytý a zobrazí se, až když změníte typ produktu na seskupený. Protože se budeme věnovat seskupeným produktů v dalších kapitolách, ukážeme si i toto nastavení v příslušné kapitole.

 

 

About The Author

Zajímá mne Wordpress, responsivní šablony a zkrátka vše kolem tohoto skvělého redakčního systému.

Související články

3 Comments

  1. Pingback: Provázané produkty | Tvorba webů, eshopů, blogů, microsites.

  2. Pavel

    Děkuji za článek a prosím o informaci – ty související produkty, které se generují automaticky, nelze nijak vypnout? Tedy mít tam jen ty, které opravdu chceme, aby zákazník viděl? Děkuji, Pavel.

    Odpověď

Přidejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *